"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 17 grudnia 2018

przewentylowałem...

                                                wreszcie porządnie płuca he,he...
Roztrenowanie zakończone! Dziś zgodnie z planem wypad na Bialską zwaną też Aleją Brzozową;) 
Pomalutku, bo ślisko:( i nie za długo jak na pierwszy raz po labowaniu;)
Spokojna ósemka zaliczona:) Miałem co prawda zaraz za Sanktuarium Krwi Chrystusa zawrócić, lecz poniosło mnie do pierwszej poprzecznej dróżki i wyszło jak wyszło hi,hi... Mimo lekkiego mrozu (-5) spotkałem na trasie dwie biegaczki i jednego biegacza:)
W tym "gorącym" tygodniu przedświątecznym he,he... będę starał się wejść od nowa na obroty;) To znaczy w regularny rytm treningowy. A po świętach jeśli moje plany będą takie jak Boskie chciałbym budować bazę. Zima, więc powinno być albo ślisko, albo dużo śniegu hi,hi... Zatem idealne warunki na wolne coraz dłuższe bieganie i nabijanie kilometrażu;) Do tego oczywiście w sezonie morsowym systematyczne zanurzenia w zimnej wodzie:)
Na koniec coś dla motywacji, mobilizacji, podniesienia na duchu , czy jak tam zwał tak zwał, lecz chyba jeszcze wszystko przede mną hi,hi.... 

Coś niesamowitego czyt.>więcej<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13