"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 18 grudnia 2018

Gdynek...

                      znów mi dzisiaj dotrzymywał towarzystwa hi,hi... I było bardzo fajnie he,he... Bo spotkała nas niespodzianka w postaci cienkiej kruchej "szybki" lodu na powierzchni "Pacyfiku" Obyło się bez kruszenia lodu;) Ktoś był wcześniej? Zapewne Adam z Krzysztofem!  I utorowali wejście:) Wielkie dzięki Panowie Morsy:))  
Jest teraz taki czas kiedy lód jest jeszcze zbyt słaby, żeby wejść nań i wykuć "wannę" czyt. przerębel;) Z drugiej strony wchodząc bez potrzaskania lodowej szybki łatwo pokaleczyć nogi:( W ogóle pluskając się  wśród lodowych szkiełek trzeba uważać, bo naprawdę w zimnej wodzie łatwo poprzecinać skórę która pod wpływem zimna jest napięta nie wrażliwa na ból.
Biegania tyle co "kot napłakał" he,he... Kilometr na rozgrzewkę przed morsowaniem i taki sam dystans na rozgrzanie po zanurzeniu;) Krótko, acz planowo coby zrobić jeszcze jak w każdy wtorek gimnastykę. 
Jutro trzeci dzień po roztrenowaniu, więc mam nadzieję na trochę dłuższe szybsze przebieranie nogami hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13