"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 16 grudnia 2018

morsowanie...

                                 dzisiaj w towarzystwie "Gdynka" z miasta Gdyni hi,hi... Niegdyś maskotki Zmorsowanych. 
W nocy była "dostawa" białego puchu, więc aura prawie fantastyczna. Prawie he,he... bo jest lekki mrozik -3, jest biało tylko brakuje pokrywy lodowej:( Kąpiel w przerębli jest zjawiskowa:) 
Na razie odpada "rąbanka" siekierką hi,hi... Ale to najlepszy sposób na rozgrzewkę przed wejściem do zimnej wody;)
Było świetnie! Chociaż kiedy usłyszałem jadący samochód na sygnałach trochę miałem pietra, że strażaki będą chcieli mnie wyciągać z wody jak tę kobietę w Opolu;)
Szybszego przebierania nogami dziś tylko trzy kilometry dobiegu na morsowisko i z powrotem. 
Za to od jutra hi,hi... Wracam na biegowe ścieżki:))
Roztrenowanie AD 2018 zakończone! Cztery tygodnie luzowania od biegania (nawet człowiek nie czuje jak mu się rymuje;) minęły:))
Luzik był i owszem, ale obijania i próżniactwa już nie he,he...
W ciągu ostatnich dwudziestu ośmiu dni przebiegłem zaledwie trzydzieści cztery kilometry. Tyle tylko co na kąpiele w parku Lisiniec. Bo tak miało być hi,hi...
Zanurzeń w "Pacyfiku" zrobiłem dwanaście. W piętnastu marszach wychodziłem sto czterdzieści jeden kilometrów. A na rowerku stacjonarnym w dwudziestu pięciu sesjach kręciłem przez dziewięćset dziewięćdziesiąt minut:)
Jutro myślę odwiedzić Bialską, która o tej porze w zimowej szacie wygląda przepięknie. Muszę tylko się pilnować, żeby nie zachować się jak pies spuszczony z łańcucha hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13