"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 30 grudnia 2018

przed...

                              sylwestrowe, przedostatnie w tym roku szybsze przebieranie nogami he,he... 
Dziś święto Świętej Rodziny, więc pierwsze kroki skierowałem do naszej kochanej Wiktorki;) Bo to przecież też Jej święto, Jej rodziny, naszej wspólnej rodziny:) Potem na zasadzie "gdzie oczy poniosą" zrobiłem fajną dychę.
Padająca z nieba mżawka niczym emulsja odżywcza nawilżała twarz, a ja sobie pod nosem śpiewałem kolędy hi,hi... Było super! Dwa razy na początku i na końcu trasy spotkałem tych samych biegaczy i po ich minach wyglądało, że byli bardzo zaskoczeni he,he...

Jutro Sylwester i czas na podsumowanie roku. Zawsze powtarzam, aby tylko nowy nie był gorszy;) Przed "remanentem" jeszcze rocznicowe pluskanie w zimnej wodzie he,he... z dobiegiem ma się rozumieć na "Bałtyk" A pojutrze znowu czysty dzienniczek biegowy z mnóstwem kratek do zapełnienia;) 
Przysłowia:
„Eugeniego lód albo woda pokaże, czy w maju będzie pogoda”
„Jeśli da śnieg Eugenii, to się zima przemieni”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13