"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 9 listopada 2018

jednak...

                 to najwyraźniej wina aplikacji. Było dobrze, a po aktualizacji totalne dno:( Bo na Adama telefonie też mojego zegarka nie idzie sparowć.
We wtorek udało się sparować zegarek z telefonem i nawet po treningu w środę zgrać aktywność przez blutu. 
Dziś włączyłem apkę przed wyjściem, żeby uruchomić live track. I owszem połączenie nastąpiło, lecz po chwili niestety  zerwało się i connect napisał "brak sparowanych urządzeń" Wrrrr... 
Wydaje mi się, że cały czas coś "kopią":( Bo jak usunąłem z apki zegarek i dodałem ponownie nastąpiło sparowanie. 
Nie zmienia to faktu, że niby taka renomowana firma, a klientów ma głębokim poważaniu he,he... Do dziś nie dostałem odpowiedzi na zapytanie wysłane przez formularz kontaktowy. No, nie sorry dostałem maila, żeby ocenić w ankiecie pomoc i konsultanta?! Hi, hi... kpina w żywe oczy! Niech mi Ktoś powie, że garmek to takie cudo. Kuba ma TT i zero problemów. Zazdroszczę Mu i żałuję zakupu.
Dzisiaj na dwa dni przed Świętem Niepodległości wypad na Bialską, czyli jesienną Aleję Brzozową:) Dwie pętle za Sanktuarium Krwi Chrystusa w bialskich polach i powrót z zaliczeniem po drodze siłowni plenerowej;) W sumie wyszła szesnastka z małym hakiem, lub inaczej mówiąc dziesięć mil he,he... 
Pogoda na bieganie idealna, a i jesienne klimaty urokliwe:) Zwłaszcza, że spotkałem na trasie sympatyczną biegaczkę;) Początkowo biegło mi się jakoś ciężko, ale im bliżej końca tym było coraz lepiej. Tuż przed końcem pomyślałem nawet teraz to mógłbym biec, biec, biec i biec....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13