"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 22 października 2018

z wolnej...

                             soboty zrobił się wolny weekend hi,hi... Nie do końca wolny, bo w sobotę przemaszerowałem dziewięć kilometrów i trzydzieści minut pokręciłem na rowerku stacjonarnym:) Wczoraj labowałem, wiec jedynie popedałowałem półgodzinki coby nie zardzewieć.
dziś rano dwa kwadranse na rowerku stacjonarnym przed planowanym wieczornym wyjściem;) 
Tak jak wcześniej obiecałem Kubie dałem Mu "cynk" będę leciał! Po chwili namysłu odpisał: "nie mam sił, ale dobra zbiorę się i polecę. A na ile lecisz. ????" 
Zgodnie z prawdą oznajmiłem - krotko i wolno. 
"A to nie robisz szybkiej dychy przed maratonem?" 
Miałem robić, ale przecież wiesz, że w płucach mi coś gra jak stara fisharmonia hi,hi... 
O dwudziestej na starcie ustaliliśmy dzisiaj Bialska i z powrotem. Jak zwykle w trakcie zaczęliśmy improwizować he,he... Może tą tu i tam? Albo dalej i potem dopiero tamtędy;) 
W sumie wyszła  fajna ósemeczka:) 
Na trzecim kilometrze Kuba spytał: "tak znowu wolno to my nie lecimy?!" Odrzekłem - staram Ci dorównać. Na co On: "a ja Tobie" hi,hi...
W trakcie zaczął kropić zapowiadany deszczyk, ale przy dziesięciu stopniach powyżej zera to przyjemność:)  
Wg najnowszych prognoz meteo w Koszalinie w nocy z soboty na niedziele marznący deszcz:( Ciekawe, czy będzie można wypożyczyć łyżwy he,he...

2 komentarze:

  1. Zebrać się do biegania, jest czasem naprawdę ciężko, każdy biegacz i biegaczka to wie :P Ostatnio znalazłem zbiór fajnych ciuchów, które może ułatwią mi bieganie w mroźne jesienne wieczory https://tricentre.pl/Jesienna-kolekcja-Altra-Running-2018-blog-pol-1539093237.html
    Nie wiem jak Ciebie, ale mnie nowy buty czy nawet koszulka jakoś bardziej motywuje do biegania :P
    Co myślisz o tych rzeczach? Korzystałeś może z nich?
    Pozdrawiam,
    Adam

    OdpowiedzUsuń
  2. Po osiemnastu latach biegania to chyba uzależnienie "wygania" mnie na dwór;) Kiedy zaczynałem bieganie nie było tak modne i medialne. Biegałem w bawełnie i butach z bazaru;) Może dlatego *rzeczy* do biegania mnie tak nie rajcują jak samo bieganie:) Pozdrowaśki!

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13