"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 19 października 2018

czas...

                        leci nie ubłaganie;) Do "ściemniania" zostało tylko osiem nocy i sześć godzin. A tu mi coś "wlazło" na plecy i dusi:( Fakt śpiewać tam nie będę he,he... i cale szczęście, bo *mam głos do baletu, a nogi do opery* hi,hi... Skrzypię jak zardzewiałe wrota i oczywiście walczę o lepsze jutro:) 
Musi to być brak "smarowania" wewnętrznego przez sportowy tryb życia he,he... Mówi się przecież *Kto smaruje ten jedzie* hi,hi...
Achillesa zwalczyłem czyt. wyrolowałem he,he... więc żeby nie było za dobrze coś mnie bierze:( Chyba nawet wiem co! Znów zaniedbałem moczenie w zimnej wodzie "Pacyfiku" :( Ostatni raz kąpałem się 20 września, czyli miesiąc temu!!! Otwarcie kolejnego sezonu tuż, tuż, a ja... Zawsze powtarzam wszystkim, że *szczepionkę antygrypową* trzeba regularnie powtarzać hi,hi...
Dzisiaj wg zasady *we dwóch zawsze raźniej* wieczorne dreptane pogaduchy z Kubą:) Chybaby nie poszedł, lecz jak stary powiedział, że leci to młody nie popuścił;)
Kiepsko się teraz biega po mieście bo z każdego słupa łypią na człowieka he,he... Nawet dziewczyny jakieś nienaturalne, podrasowane w fotoszopie;) Podobno kiedyś  na słupach wisieli złoczyńcy, a dziś politycy hi,hi...
Wyszła siódemka na poty he,he... Niby lekka mżawka i tylko dziesięć kresek na plusie, ale się podgrzałem:( Choć założyłem tylko koszulkę z długim rękawem i kamizelkę. Było fajowo:) Zresztą kiedy w biegu nie jest fajnie he,he...
Niestety po bieganiu znów humor zepsuł mi garmek:( Po ostatniej aktualizacji aplikacja connect garmin pokazała, że urządzenie jest zarejestrowane w systemie, ale nie sparowane. Potem konfiguruje, konfiguruje... do us...j śmierci. Żałuję, że jak Kuba nie kupiłem tt_a! 
Jutro wolna sobota! Po pięciu dniach biegowych dzień odpoczynku:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13