"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 1 października 2018

oglądały się...

                         za mną dzisiaj Babeczki jak biegłem przez miasto z bukietem i uśmiechały zalotnie hi,hi... Chociaż zawsze to ja oglądam się za Nimi he,he... 
Miałem po dwóch dniach sztafety dzisiaj sobie bieganie odpuścić. Pomyślałem jednak skoro i tak mam iść po kwiaty mogę połączyć przyjemne z pożytecznym;) W dodatku będę mógł uczcić bardzo ważny dzień tym co jest moją wielką pasją i zamiłowaniem:)
Przed trzydziestu pięciu laty pierwszego października w kościele św. Jakuba wypowiedzieliśmy  z Moja Lepszą Połową sakramentalne TAK. 
Mamy trzech dorosłych synów. Dwóch żonatych, a zatem i dwie córki;) Cudowną, kochaną wnusię Wiktorkę:) więc jest za co Bogu dziękować! Dlatego Jezusowi Miłosiernemu ofiarowujemy dzisiejszą Koronkę i Mszę Świętą.
Przebiegniętą dyszkę dedykuję żonie za 12784 dni razem przeżyte. Gdybym wcześniej widział kartkę z kalendarza to wydreptałbym dwanaście kilometrów siedemset osiemdziesiąt cztery metry he,he...  Na te koralowe gody;)
Co do długości pożycia małżeńskiego - 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13