"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 30 września 2018

sztafeta biegowa...

                        *Ku chwale Ojców Niepodległości* na trasie Jasna Góra - Knurów - Katowice - Wawel przeszła już do historii
Doborowe Towarzystwo, fantastyczni Ludzie, rewelacyjna atmosfera, fajne bieganie i dobra zabawa. Przygoda, moc wrażeń, trochę nerwówki;) i niespodzianki bez których byłoby nudno he,he... Jedna zapewne nie do zapomnienia to nocny alarm, bo spaliśmy w remizie Straży Pożarnej. Jestem zaskoczony szybkością z jaką zastęp wyjeżdża po sygnale. Podziwiam! I nie zazdroszczę emocji.
Impreza patriotyczno - reliligijno - sportowa zaczęła się 28_go ósmego Apelem Jasnogórskim w kaplicy Matki Bożej Królowej Polski. Mówi się "jaki piątek taki światek" hi,hi... Dlatego dla mnie dziś skończyła się ponownie o dwudziestej pierwszej u Tronu Bogurodzicy.
Radochę, satysfakcję jaką czerpałem w trakcie tego Wydarzenia, ale i trudy które przyszło znosić ofiarowuję Bogu w wiadomej intencji.  
W ciągu dwóch dni przebiegłem prawie trzydzieści kilometrów. Mimo chłodu trochę potu wylałem he,he... ale tak po prawdzie Opatrzność nad nami czuwała:) Pogoda pomimo pesymistycznych prognoz była prawdziwie biegowa;)
Takim super akcentem zakończyłem wrzesień. 
W ciągu całego miesiąca wydeptałem dwieście trzynaście kilometrów w osiemnastu wyjściach. Wychodziłem siedemdziesiąt jeden kilometrów w szesnastu marszach. Zaliczyłem cztery cotygodniowe gimnastyki. W pięciu sesjach wykręciłem sto pięćdziesiąt minut na rowerku stacjonarnym i cztery razy popływałem w "Pacyfiku"
Mam nadzieję, że to wszystko zaprocentuje na ostatniej imprezie tego sezonu w Koszalinie już za dwadzieścia siedem nocy;)
W tym miejscu jeszcze raz dziękuję Organizatorowi i wszystkim Współuczestnikom:) Niezmiernie się cieszę, że razem mogliśmy uczcić 100 - lecie Niepodległości naszej Ojczyzny. Manifestowanie Symboli Narodowych, pamięć o Tych dzięki Którym możemy cieszyć się, że żyjemy w wolnej Polsce jest naszym szczególnym obowiązkiem. Dlatego ważne byśmy przekazali Go kolejnemu pokoleniu młodych Rodaków.
Poniżej coś dla oka;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13