"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 28 września 2018

zostały...

                         ostatnie godziny!!! 
Wieczorem Apel Jasnogórski w Kaplicy Cudownego Obrazu Matki Bożej Królowej Polski. 
W sobotę rano Msza św. i biegniemy na Wawel przez Knurów i Katowice. 
Marian PłaszczykRycerz Komandor Orderu Jasnogórskiej Bogarodzicy pomysłodawca i organizator tego wydarzenia zaprosił syna Jakuba i mnie do zacnej kompanii z czego jestem niezmiernie rad:) Wdzięczny Mu jestem bardzo i dlatego w tym miejscu jeszcze raz serdecznie dziękuję:)

Na razie trochę udeptywania stałej trasy;) Żeby jutro nóżka podawała he,he...
Dzisiaj wg garmka równa dycha! Rzadko się zdarza, ale jest równe dziesięć kilometrów z zegarkiem w ręku;) a raczej na ręce hi,hi...
Obiegłem trasę prawie taką samą jak przedwczoraj tylko w odwrotnym kierunku. Pościgałem się w zwolnionym tempie z własnym cieniem he,he... i kilka razy udało mi się go nawet wyprzedzić;)

Jesienny maraton jednak będzie! Mam już nawet nadany numer 173:) Nie dość, że mnie tam jeszcze nie było he,he... to jest szansa na czas jakiego dotąd nie było hi,hi... Wszystko za sprawą zmiany czasu z letniego na zimowy;) Impreza nazywa się Nocna Ściema, bo rozpoczyna się o drugiej w nocy z soboty na niedzielę (27/28 października:) Do startu 29 nocy!
Droga trochę daleka, bo królewski dystans tym razem w Koszalinie:( Ale czego się nie robi, żeby pościemniać he,he...
To ósma edycja tej imprezy i ma już swoich sympatyków. Znalazłem sporo dobrych opinii o organizacji i niepowtarzalnym klimacie tych zawodów. Czas przekonać się na własnej skórze hi,hi...

2 komentarze:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13