"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 27 czerwca 2018

obejrzałem...

                                 mecze Islandii, Nigerii i zastanawiam się skąd u Nich tyle zadziorności, waleczności i sportowej złości? Chorwaci Marokańczycy, Irańczycy i pozostali starają się jak mogą, a nasi? Przeprowadzili się do Wołgogradu i nawet nie podeszli do oczekujących na nich Kibiców:( To jest już totalne dno! Kibice mają ich wspierać do końca na dobre i na złe, a oni mają Kibiców w d.... Boniek z Nawałką podeszli, celebryci nie:(
Miałem nie oglądać już tego meczu, ale jednak będę. Będę dopingował Japończyków! 
Dzisiaj na odwrotnej trasie niż w poniedziałek dycha, a potem dziesięć przebieżek na trawniku przy "Bałtyku" Ostatnio co rusz mi się rymuje hi,hi...
Po wczorajszych "wygibasach" dziś pierwsze kilometry leciało mi się jakoś "kanciasto" he,he... Lecz im dalej tym było lepiej;) Przebieżki znowu pod nadzorem:)
Zrobiłem z pięć kiedy od strony hangaru podeszło trzech facetów. Popatrzeli i jak już skończyłem jeden skomentował: " myśleliśmy, że pan coś goni. Masz pan końskie zdrowie tak biegać" 
Od razu oczywiście wyprowadziłem Ich z błędu, bo biegam, żeby mieć zdrowie, a nie mam zdrowie żeby biegać;)

2 komentarze:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13