"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 25 czerwca 2018

jak nie...

                       wiadomo o co chodzi to jak zawsze chodzi o pieniądze he,he...
Po wczorajszym meczu "do jednej bramki' musowo było odreagować fizycznie i mentalnie. 
Jak już mówiłem można przegrać, ale po walce i z honorem. Wiadomo sukces ma wielu ojców, a porażka jest sierotą;) Co najbardziej boli? styl przegranej i reakcja trenera oraz zawodników! 
Nikt nie czuje się winny, wszyscy dali z siebie wszystko tylko Oni byli ileś tam klas lepsi:) Kiedy jednak przychodzi do negocjacji ile dostanę to każdy jest światowej klasy zawodnikiem wart wszystkich pieniędzy hi,hi... Mężczyźni przyjmują "na klatę" porażki i ze złością sportową mówią: k...a jestem wściekły, dałem d..y, zawiodłem, przepraszam! Cóż nie każdy kto nosi spodnie jest facetem he,he... Przed nami tzw. mecz o honor. Dobra leżącego się nie kopie.
Dycha na "odparowanie" i wyrównanie tętna po wieczornych palpitacjach serca;) Potem na "mojej" górce dziesięć podbiegów  dla lekkiego "upodlenia" i extra doładowania endorfinami hi,hi... 
W sumie wyszła czternastka w pierwszym dniu nowego tygodnia:)
Biegałem dzisiaj i "wypluwałem" z siebie te wszystkie złości i frustracje, bo mi po prostu wstyd za nich! 
Gdy patrzę jak Inne zespoły "gryzą trawę" i z wyżej notowanymi drużynami walczą "na noże" to podziwiam Ich i zazdroszczę nacjom Które reprezentują:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13