"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 1 marca 2018

z tyłu...

                          wczoraj, a dziś przód he,he... 
Ciekawostka z ostatniej chwili: zapisy na XII Półmaraton "Słowaka" (2800 pakietów) trwały... dwie godziny hi,hi... Zapisani i opłaceni, bo zapisanych ponad trzy tysiące;) 
Chyba jeden z rekordów zgłoszeń na bieg. Już dawno myślałem o tym biegu, ale dopiero teraz Jakub mnie zmotywował:) I nie tylko mnie hi,hi...

Dzisiaj ćwiartkowe czwartkowe he,he... morsowanko z Iloną, Adamem i Tadeuszem pod nadzorem trzech ciepłolubnych Kibiców;) 
Temperatura powietrza o poranku -10 i lód "jak się patrzy" he,he...
Na szczęście wczoraj wieczorem Paweł z kolegą otworzyli "wanienkę" po niedzielnej kąpieli. Dzięki:) więc tylko poprawiliśmy  i plum...
Było rewelacyjnie! Fajnie gdyby Któryś z Kibiców podesłał jakieś foty, bo telefony grzały Im się w dłoniach do czerwoności hi,hi...
Biegowo na otwarcie nowego miesiąca skromne trzy kilometry. Trójka w pierwszy dzień trzeciego miesiąca roku na zachętę i dobry początek:)

2 komentarze:

  1. Widzę coś o czym nie pomyśleliśmy z Kubą .W następnym zamówieniu poprawimy wszystkie niedociągnięcia :)
    Flaga będzie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz Adam mają tam być podobno ekipy z Litwy, Austrii, więc żeby mnie czasem za jakiegoś Francuza nie wzięli;) Tym bardziej, że Tete to miasto i prowincja w Mozambiku he,he...

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13