"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 31 stycznia 2018

pierwszy...

                                   miesiąc tego roku zakończony, wiec czas na podsumowanie i nieco statystki. 
W "telegraficznym skrócie"
Styczeń 2018 - 264 kilometry, 23 treningi biegowe, 5 gimnastyki, 6 morsowań. 21 kilometrów marszu w pięciu wyjściach i  240 minut pedałowania na rowerku stacjonarnym w sześciu sesjach. 
Liczby nic nie mówią he,he... Cyferki mnie nie kręcą, ale się cieszę, bo  rozbiegałem się już po roztrenowaniu;)
Tym bardziej, że udało się zmontować skład i to nie byle jaki - RODZINNY! A jutro ruszają zapisy:) Potem ściskamy mocno kciuki i 12-go lutego jak Bóg da znajdziemy się w gronie szczęśliwców wybranych do dwunastogodzinnego "fedrowania" kilometrażu hi,hi... 
Na razie cicho sza coby nie zapeszyć. Zawsze to lepiej być mile zaskoczonym niż rozczarowanym.
Dzisiaj powrót do środowych crossów i fajna niespodzianka: z części mojej trasy zniknęły powalone drzewa:)
Tak jak poprzednio najpierw łagodnie i dłużnej;) Potem krócej, ale trudniej i na koniec seria podbiegów. Zastanawiałem się, czy po "pracowitym" poniedziałku będzie crossowanie aktywne, czy pasywne?;) Było super! 
Wciąż bawi mnie atakowanie podbiegów, turlanie się z górki i zawijanie w jedną, albo drugą stronę he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13