"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 29 stycznia 2018

2w1...

               tzn. tak jak tydzień temu dwa treningi biegowe w jednym dniu hehe...
Ale od początku, bo zaczęło się od endo hi,hi...
  • Adam Gąbka - No tak - jak to mentor poniedziałek z grubej rury👍 ale tak odrazu 18,45 😜😜😜👍👍👍 



  • jaqb - A miałem Cię namówić na wieczorne bieganie ale jak to Adam napisał z grubej rury to już nie ma co tu dodać hehehe 

  • Adam Gąbka - Nie kracz Jakub nie kracz 😜😜😜 

  • Tomek> tete-bieganiemojapasja.blogspot.com jaqb niektórych "rzeczy" nigdy nie odmawiam ;) 

  • Adam Gąbka I wykrakał 😂😂😂😂👍 

Rano osiemnaście kilometrów i trenowanie samotności długodystansowca he,he... A w ogóle to dawniejsza sobota w poniedziałek ;)
Pod wieczór  z Jakubem najstarszym synem dreptane pogaduchy i rozdziewiczenie Jego nowych bamboszy biegowych:)
W sumie dwadzieścia dziewięć kilometrów i zadowolony mogę powiedzieć: "ale się dziś fajnie nalatałem" hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13