"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 1 lutego 2018

na dwa razy...

                               otwarcie lutego lutego;) do tego parami hi,hi... Najpierw z rana "prywatne" morsowanie z Adamem i trójka "z buta" na rozgrzewkę. Aura co prawda stanowczo nie zimowa:( Ale na szczęście woda zimna he,he... Relacja foto Tadeusz Książkiewicz (dziękuję:)
i jeszcze filmik;)
Potem wieczorem z Jakubem po ćmoku szlifowanie chodników i dreptane pogaduchy. Wiadomo naczelny temat BOCHNIA hi,hi... Oj, marzy nam się szychta na dole;) 
Dyszka w kroplach deszczu przy sześciu stopniach plus to o tej porze roku czysta przyjemność;) Razem trzynastka i całkiem fajne rozpoczęcie lutego:)  
Jak powiedziała MLP: "jakbyś mógł to byś biegał cały dzień!" No tak biegałem cały dzień, bo rano zacząłem, a wieczorem skończyłem he,he... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13