"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 26 stycznia 2018

"most"...

                      między "Bałtykiem" a Bialską po raz drugi w tym tygodniu he,he... Kilometraż podobny jak w poniedziałek i trasa prawie identyczna z małymi "udziwnieniami" hi,hi... żeby nikt nie powiedział, że bieganie jest nudne:( Zresztą tuptam osiemnasty rok i jeszcze nigdy nie nudziło mi się na bieganiu;)  
W poniedziałek Adam życzył mi 🍉🍏🍊🍒🍇tygodnia. Widać, że szczere życzenia się spełniają. Piątek przedostatnie bieganie w tym tygodniu, a na liczniku 61 kilometrów w pięciu wyjściach:) 
Jeszcze kilka w niedzielę przed oraz po morsowaniu i będzie naprawdę owocny tydzień:) W pewnym sensie to też zasługa Adama, bo mnie wciąż mobilizuje:
"Mentorze, Mistrzu, jesteś naszą biegową latarnią" hi,hi... A ja tylko lubię szybsze przebieranie nogami;)
Dziś tak jak na otwarciu tygodnia najpierw rekonesans parku Lisiniec i sprawdzenie morsowiska przed niedzielną kąpielą. 
Niby temperatura plusowa, ale lód cienki jest, więc w niedziele bez trzaskania "szyby" się nie obejdzie. Później Bialska, Lasek Wilka i bialskie pola.
Biegło mi się dzisiaj niezwykle lekko:) Trochę mniej fajnie w bialskich polach. Tam gdzie pod wiatr i słońce to "płacz" he,he... Te dwa czynniki, a zwłaszcza wiatr bardzo źle działają na moje oczy, które łzawią na potęgę:(
Siedemnaście kilometrów wydreptałem:) Solidną dawkę endorfin czyt. hormonów szczęścia organizm dostał hi,hi...
Aaaaa leciało mi się kapitalnie, bo przecież Wiktoria zaprosiła nas do przedszkola na Dzień Babci i Dziadka! W głębi serca już z niecierpliwością czekam na dzisiejsze spotkanie z naszą  cudowną Wnusią:)

I już po;) w rewelacyjnym nastroju:) Przeżycie niesamowite! Ogromne brawa dla Aktorów Rodziców i Dzieciaków:) Gratki dla Pań Organizatorek/Przedszkolanek:) Super Impreza!

2 komentarze:

  1. Wiec Jesteś pełnoletnim biegaczem MENTORZE !

    OdpowiedzUsuń
  2. Adam bardzo pełnoletnim he,he... ale to dzięki takim Osobom jak Ty;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13