"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 8 września 2017

że...

         było fajnie, super, świetnie, rewelacyjnie itd.itd. piszę po każdym biegu he,he... i będę się powtarzał "do znudzenia" hi,hi... Bieganie jest fantastyczne:)

Dzisiaj piątka w parku Lisiniec na ścieżce rekreacyjnej "na krótko" bo na termometrze trzynaście kresek powyżej zera.
Czułem się trochę dziwnie widząc taaaaką liczbę biegających zmarzluchów he,he... Ostatnio bowiem biegaczy ani, ani, nawet "na lekarstwo";) A dziś cztery biegaczki i trzech biegaczy i wszyscy jakby była zima hi,hi... długie leginsy, bluzy, kurtki he,he... a przecież jeszcze wcale nie jest zimno!!!
Fakt jak popływałem półgodzinki to zrobiło mi się chłodniej i dobrze, bo ostatnie dwa kilometry biegło mi się jeszcze lepiej;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13