"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 6 września 2017

ale jaja...

                 udało mi się wygrać pakiet startowy na Silesia Maraton!!!! 
Jesień mnie lubi hi,hi... w ubiegłym roku wygrałem start na Poznań Maraton, a teraz czeka mnie finisz na Stadionie Ślaskim he,he... 
Fajnie, bo: 
*w tym roku królewskiego dystansu nie biegłem:(
*tego maratonu jeszcze nie zaliczyłem:)
*blisko domu:)
*za frico;)
*a i termin szczególnie szczególny;)
Właśnie miałem zmodyfikować tygodniowy plan biegowy. Tzn. wielkiej rewolucji nie będzie, bo podobno czego się nie zrobiło to się już nie zrobi he,he... a można tylko wszystko zepsuć. Niemniej korekta nawet "kosmetyczna" powinna być. 
W wolnej chwili coś pomyślę. Tymczasem po staremu jeszcze. Dziewięć kilometrów udeptywania stałej trasy, a potem chlup do "Adriatyku" na półgodziny pływania. Dwójka na powrót i dorobek środy to jedenastka biegiem plus wychodzona ósemka;) 
Dziś pogoda całkiem odmienna od wczorajszej. Mglisto, wilgotna, ale ciepło. Z rana piętnaście kresek na plusie. Przed wczoraj było dwie, trzy mniej, ale zimne powiewy wiatru potęgowały uczucie chłodu.
Jutro gimnastyka, a potem zobaczymy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13