"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 11 września 2017

podczas...

                          wczorajszej pielgrzymki, czy jak kto woli wycieczki biegowej he,he... w Witkowicach jakaś Pani pozdrowiła mnie staropolskim *Szczęść Boże* :))
Gdy odwzajemniłem powitanie -spytała "co to za bieg?" 
-odpowiedziałem krótko: do Gidel!
-na co Ona: "a skąd?"
-z Częstochowy! 
-"ło Matko Boska!"
hi,hi... świadomość, że taki dystans robi na Kimś wrażenie dodaje skrzydeł;)
W czasie całej drogi jeszcze trzy Kierowniczki tj. Babeczki za kierownicą;) trąbiły i machały przez szybę do mnie:) Może też biegaczki? No bo przecież nie dlatego, że Im się spodobałem hi,hi... Chyba, że wzięły mnie za kogoś innego he,he...
Cieszę się, że udało mi się zrobić taki dłuższy bieg na trzy tygodnie przed maratonem:) Zmęczyłem się, ale nie zajechałem;) Trasa od punktu A do punktu B podbudowała mnie też mentalnie, a meta oczywiście duchowo:)
Nie "upodliłem się" he,he... choć jasne, że trochę kilometry w nogach poczułem. Wieczorkiem delikatnie się wyrolowałem;) a dziś poleciałem na "Bałtyk" do mojego naturalnego SPA na odnowę biologiczną hi,hi... Półgodziny pływania w chłodnej wodzie to naprawdę świetna regeneracja dla zmęczonych mięśni i stawów:)
Przy okazji (trzeba jakoś dotrzeć nad "Adriatyk" w parku Lisiniec) natuptałem siedem kilometrów:)
Kiedyś po zawodach lub dłuższym wybieganiu robiłem dzień wolny. Od pewnego czasu za radą Verdiego "dzień po" wychodzę na delikatne roztruchtanie. Z doświadczenia na sobie mogę powiedzieć: faktycznie ruch leczy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13