"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 12 września 2017

wieczorne...

                       tuptanie miało być z najstarszym synem. Niestety Pierworodny nie dał rady, ale zaplanowaliśmy już kolejne dreptane pogaduchy:) w czwartek, a potem w sobotę rano na Bialskiej.
Dziś już po ciemku:( bo dzień kurczy się błyskawicznie:( Nie przeszkadza mi zimno, nawet mróz, deszcz, śnieg, ale nie cierpię krótkich dni:( Brak naturalnego światła ma fatalny wpływ na moje samopoczucie psychofizyczne. "sorry taki mamy klimat" hi,hi...
Oczywiście walczę z tą niemocą he,he... głównie poprzez aktywności fizyczne bieganie, pływanie i morsowanie;)
Ciemno, więc przeszlifowałem miejskie trotuary he,he... Trzeba "po twardym" bo przecież za niecałe trzy tygodnie lecimy Silesia Maraton. Tzn. ja dystans królewski, a Kuba z Adamem połówkę;) Zrobię 42.195 km i Oni we dwójkę też tyle, czyli maraton i będzie po równo;)
Krótki raport z dzisiaj: marszu 5 kilometrów, przebiegnięte dziewięć. 
Leciało mi się fantastycznie lekko to mało powiedziane;) Zasuwałem jak ścigant tak, że nie mogłem za sobą nadążyć i na Augustyna wypi... się znaczy "złapałem zająca" hi,hi... Dzięki Bogu pad był kontrolowany i tylko leciutko przytarłem kolanko he,he...
Nie wiem czy to zasługa niedzielnej trzydziestki (na pewno tak:) czy dzisiejszego mięska z grila na kolacji przygotowanej przez Mateusza najmłodszego syna:)  Na wszelki wypadek zamówiłem podobny posiłek przed Silesią hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13