"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 16 sierpnia 2017

szczęście...

                         przynoszę chyba Skrzakom he,he... bo co jestem na meczu to wygrywają:) Wczoraj pokonali KS Polkowice 3:2 Brawo! Dzisiaj po wczorajszym świecie najpierw z samego rana spacerek po bułki w ramach rozgrzewki hi,hi... Potem lekkie śniadanko i dycha biegu na stałej trasie. Oczywiście w trakcie pod koniec z przerwą na regeneracyjne pływanie w "Adriatyku" ;)
Znowu ciepło, aż jak dla mnie za ciepło:( Cóż taki mamy klimat;) Zresztą liście żółkną, dzień coraz krótszy, więc trzeba się cieszyć wakacyjną pogodą póki jeszcze trwa lato. 
Lubię biegać! I wszyscy o tym wiedzą;) chyba dlatego najstarszy syn podesłał mi taką kartkę z urlopu hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13