"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 15 sierpnia 2017

6:00...

                  poranna zaprawa fizyczna he,he... Piątka spokojnego biegu, pływanie w "Adriatyku" i dwa kilometry dla osuszenia hi,hi... Potem prysznic, śniadanie i można dzień święty święcić;)
Przyznaję nie spodziewałem się spotkać kogoś o tak wczesnej porze na "Bałtyku", a tu zdziwko para kijarzy i jeden biegacz:) 
Było dziś kapitalnie! Ciepło, lecz bez upału. Powietrze rześkie i fantastyczna woda:) Nie za ciepła, nie za zimna, a w sam raz. Uwielbiam takie letnie poranki:) Od paru lat z sowy przeobraziłem się w skowronka he,he... Kiedyś mogłem siedzieć do późna w nocy, bo lubiłem pospać;) Teraz głód biegania spać nie daje, więc wieczorem zasypiam w trymiga.
I bardzo dobrze;) bo znów zamarzył mi się królewski dystans. 
Jak się uda wygrać w konkursie pakiet na Silesia Maraton to pobiegnę tym razem w stolicy województwa  hi,hi... 
Lecz na razie sza cicho sza coby nie zapeszyć;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13