"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 24 sierpnia 2017

prawie...

                   morsowanie he,he... letnią porą;) Na termometrze tylko osiem kresek powyżej zera. Woda cieplejsza zapewne, bo paruje jak w termach i podobnie jak zimą cieplej w zanurzeniu niż na powietrzu hi,hi... Dwie rundy ścieżką rekreacyjną na rozgrzewkę biegusiem i plum:) 
Pływanie w takich klimatach jest extra! Chociaż dwóch Gości przyglądało się dłuższy czas jak się "gotuję" w kąpielisku niczym kurczak w rosole he,he... 
Ale nie jestem sam, bo jak wybiegałem z plaży przyszły dwie Kobitki, Które regularnie każdego poranka trenują pływanie "synchroniczne" he,he... 
Lubię takie bieganie jak dzisiaj:) Rześkie powietrze. Jest czym oddychać i nie zalewam się potem. 
Cisza, spokój, a ja sobie dreptam i w duchu podśpiewuję: : "od rana mam dobry humor..."




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13