"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


środa, 26 lipca 2017

mogłem...

                      dzisiaj podziwiać ze ścieżki rekreacyjnej na "Bałtyku" cudne widoki:)

Już kilka razy widziałem w parku Lisinieckim maluchy i małe żaglówki nad "Pacyfikiem". Chyba jakieś zorganizowane zajęcia dla dzieci na czas wakacji, bo na kortach też dzieciaki latają z rakietami:)
Fajnie, że rodzice od małego starają się zaszczepić dzieciakom aktywność fizyczną:) Nie na próżno przecież się mówi: "czym za młodu skorupka nasiąknie, tym na starość trąci" he,he...
A znam mamusie, Które tak "dbają" o swoje pociechy, że ciągle tylko: 'nie biegaj, bo się spocisz' :(wrrrr...
Biegałem dookoła glinianek, zerkałem na kapitalne białe żagle i wiszące nad nimi chmury. Super widok!
Na pierwszym kółku Gościu podnoszący się z ławki przy plaży popatrzył z uśmiechem i z zapraszającym dłonią gestem powiedział: pan ma pierwszeństwo;) 
Na drugim okrążeniu był już przy korcie i z daleka od razu w te słowa: musi pan przyśpieszyć, bo przed panem dwie ładne Laski! 
Dobrych rad zawsze warto słuchać, więc zaraz za drogą dojazdową od św. Jadwigi doszedłem dwie faktycznie ładne dziewczyny hi,hi... 
Na czwartej pętli "zjechałem" do pit stopu na plaży przy "Adriatyku" Popływałem dwadzieścia minut i poleciałem jeszcze raz popatrzeć z bliska na młodych żeglarzy:)
Dziewięć kilometrów spokojnego biegu, dwadzieścia minut pływania i przydałoby się jeszcze trochę rowerownia;) Byłby mikro triathlon hi,hi... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13