"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


poniedziałek, 31 lipca 2017

czas...

                      pielgrzymkowy nastał. Z najdalszych zakątków naszej Ojczyzny miliony ludzi zmierza do Tronu Pani Jasnogórskiej w naszej Częstochowie:) Pieszo, rowerami, samochodami, pociągami, na rolkach, konno... Kiedyś byli nawet nawet na paralotniach;) Mnie jako biegaczowi najbliższe sercu są oczywiście biegowe:) Co roku staram się zaprzyjaźnionym Biegowym Pielgrzymom wybiec na przeciw he,he... Powitać Ich na granicach miasta i towarzyszyć na ostatnich kilometrach przed Jasną Górą:) 
Niedawno pielgrzymowali biegowo znajomi z MSICS Poznań, ale w tym czasie byłem w Rewalu, więc nie dane było się nam zobaczyć:(
Wczoraj przylecieli z buta Cidry z Radzionkowa. Wcześniej wrzucili na fejsie wydarzenie I Biegowa Sztafeta z Radzionkowa do Częstochowy. Gdyby nie moje ostatnie problemy z pośladkiem i achillesem to kto wie hi,hi...
Korciło mnie te niecałe sześćdziesiąt kilometrów z Nimi od Nich do domu  przebiec he,he... Zamierzałem w końcu
urządzić powitanie z balkonu, lecz byli wcześniej niż zapowiadali i przegapiłem:( 

Za to dziś wybiegłem dziewięć kilometrów na spotkanie przyjaciół z Tarnobrzega i Rzeszowa:) Z "Nimi" zacząłem przed laty "pielgrzymowanie" przez Marka Gajewskiego:) 
Nie ukrywam, że czerpię od Nich tę niewyobrażalną siłę, która mimo upału, niewygód i dziesiątek kilometrów w nogach daje radość ze spotkania z Matką Bożą. Nam "tubylcom" niestety jakoś spowszechniała Matuchna w cudownej Ikonie:( Co roku nie mogę się doczekać na to spotkanie, bo to fantastyczna Ekipa. Nie będę wymieniał po kolei, aby Kogoś nie pominąć:) Zresztą fotogaleria Marka przedstawi Biegaczki i Biegaczy Pielgrzymów o wiele lepiej niż słowo pisane:)

I jeszcze dwa krótkie filmiki -  z biegu i z pod szczytu:)
Moje dzisiejsze dość trudne osiemnaście kilometrów (kontuzja mimo przerwy w bieganiu nie chce odpuścić:( ofiarowuję w intencji naszej kochanej Wnusi:) Dzisiaj mija dokładnie druga rocznica narodzin Wiktorii 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13