"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 31 grudnia 2016

31 grudnia....

2009
tak się zaczęła moja przygoda z morsowaniem:)
 
2016
minęło 7 lat i nadal trwa;)
 
  
Dziś rocznicowe sylwestrowe morsowanie i symboliczne cztery kilometry "z buta" he,he...
W ostatnim tygodniu tego roku w pięciu wyjściach 51 km. Plus dwa razy po sześć kilometrów marszu;)
Podsumowując rok 2016 powiem szczerze nie było źle:) Oby Nowy 2017 nie był tylko gorszy hi,hi...
257 treningów, w tym 213 biegowych:) Przebiegnięte ogółem 2624 kilometry z czego 114 na zawodach w sześciu startach:)
Zaraz po Nowym Roku "lecę" dalej, ale pierwszego zacznę chyba od wolnego hi,hi..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13