"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 2 stycznia 2017

pierwsze...

kilometry w tym nowym roku:) Szesnaście, żeby stary nie pomyslał, że o nim zapomniałem he,he... Będę pamiętał. Pierwsze nowe płatki śniegu w tym roku;) 
Nowe ścieżki, nowe kierunki... Pierwsze w tym roku bieganie na skróty przez "kanał la manche" Tam gdzie przed siedmiu laty debiutowałem w przerębli hi,hi... 
Zbiegi, podbiegi, asfalt, teren, długo, wolno, szybko i nieco ryzyka... 
Wszystko w pierwszym bieganiu, czego bym sobie w rozpoczynającym się roku życzył:)
 Fajnie mi się biegało! Oby zdrowia, sił i dużo radochy za sprawą endorfin dawało mi moje bieganie nie tylko w tym roku, lecz i w wielu kolejnych hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13