"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 15 lipca 2016

optymizm...

niezmiernie trudno zachować kiedy po przebudzeniu jak grom z nieba spada wiadomość o ogromnej tragedii w Nicei.
Bardzo współczuję wszystkim ofiarom terrorystycznego zamachu i Ich Rodzinom. 
Tyle Ofiar, w tym Dzieci! Straszna masakra i dramat niewyobrażalny.  To jest nieludzkie.
Wciąż nie mogę się otrząsnąć i jestem w szoku po informacjach z Francji.
Nawet moje bieganie dzisiaj nie było w stanie podnieść mnie na duchu:( Jestem przygnębiony, cały w nerwach i zarazem rozgniewany.

Łączę się w bólu z wszystkimi, Którzy ucierpieli dzisiejszej nocy i modlę za Tych co zginęli [*] Wieczny odpoczynek racz Im dać Panie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13