"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 9 czerwca 2016

ujeżdżałem...

dziś od samego rana takie nowe tupty he,he... Najpierw jak to na westernach robią kowboje w kółko po ścieżce rekreacyjnej pięć razy. Narowiste jakieś hi,hi... Chciałby mną rządzić, kierować;) Każde z nas chciałoby dyktować warunki drugiemu, a że one para to liczebną przewagę miały już na starcie. Ale nie dałem się! Umęczyłem je na pętlach, później wypuściłem poza teren parku Lisiniec, aby mogły poczuć luz. Potem znowu trzy okrążenia wokół glinianek i wracałem po dwudziestu kilometrach jak na dobrze ułożonym wierzchowcu he,he...
Wygląd rzecz gustu. Mnie się podobają:) Wygoda, wykonanie, amortyzacja okey:) Najbardziej zaskoczyło mnie sprawne przetaczanie stopy w tych butach. Miałem wrażenie, że mnie popędzają;) bo nie mogłem chwilami za nimi nadążyć hi,hi... 
Wczoraj kupiłem Aduro w Olimpiusie. Dzisiaj zrobiłem dwudziestkę i żadnych obtarć, odgniotków itp. Super! Po wczorajszej dwudziestce w zdeptanych asicsach niebo, a ziemia;)
Zapowiada się owocna współpraca;) Dobra to prognoza na przyszłość i wspólnie przebiegnięte kilometry:) 
Lubię bruksiki:) "zajechałem" w przeszłości już dwa modele i byłem bardzo zadowolony:)

Post nie jest sponsorowany he,he... Ale muszę tu pochwalić Panią, która pracuje w tym sklepie. Ma niesamowitą cierpliwość do biegaczy! Potrafi wyłożyć stos butów do przymiarki! Zachęca do pobiegania po sklepie i nie okazuje zniecierpliwienia gdy biegacz przebiera, mierzy i zadaje dużo pytań. Pomaga, jak nie ma rozmiaru ściąga w kilka dni i za każdym razem gotowa "nieba przychylić":) Dziękuję:)) Oczywiście jak jest Szefostwo również służy pomocą, a zna się, bo także biega:) Biegającej Płci pięknej podpowiem jeszcze, że czasem można tam spotkać fajnego chłopaka i świetnego triathlonistę w jednej osobie Kacpra;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13