"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 10 czerwca 2016

nie pomogło...

dwadzieścia siedem kilometrów, żeby prześcignąć Pawła w endomondowej rywalizacji *Kwietny Bieg 2016* Wczoraj zrobił trzydziestkę i miałem dziś do Niego siedemnaście kilometrów starty:( Wyrównałem siedemnastką i dołożyłem jeszcze dychę na zapas, ale On też przebiegł dyszkę i w rezultacie przegrałem o jakieś pół kilometra he,he...
Tylko jak na złość dziś skończył mi się pakiet w telefonie na internet:( Apka endo w telefonie nie wysyłała na bieżąco treningu i kiedy połączyłem się z endomondo przez wi fi w domu to 27 kilometrów do rywalizacji nie zaliczyła:((

Fajna "podpucha" żeby trochę więcej pobiegać hi,hi... A ponieważ nadal marzy mi się powtórny start w Zamościu to dobry trening przed stówką na raty;)  Byłem na Biegu Dzieci Zamojszczyzny dwa lata temu i szczerze polecam tę imprezę, bo jest naprawdę wyjątkowa:)

Dzisiaj te prawie lub niecałe trzydzieści kilometrów;) przetuptałem z prędkością 'ekonomiczną' na całkowitym luzie delektując się dystansem he,he... Chociaż i tak mój stały, wierny Kibic na Wałowej krzyczał z daleka: "panie nie tak szybko, bo pan za dużo kilometrów zrobisz" he,he...

W tym tygodniu w pięciu wyjściach dziewięćdziesiąt cztery kilometry. "Łikend" tym razem wolny, więc cotygodniowego sobotniego udeptywania bialskich pól nie będzie. 
Regeneracja i odpoczynek to podobno też elementy treningu. 
Dlatego sobota i niedziela relaks i labowanie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13