"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 12 czerwca 2016

hymn...

godło i sztandar to od wieków dla większości ludzi Świętość. Nierzadko za Tę świętość oddawali to co najcenniejsze, czyli własne życie.
Nie rozumiem, więc dlaczego podczas grania rosyjskiego hymnu przed meczem z Anglią gawiedź gwiżdże? Co piłkarze maja do tego, że wielcy w Ich kraju uprawiają taką, a nie inna politykę. Tak jak ja nie mam wpływu na to co robią nasi pseudo wybrańcy narodu niezależnie z jakiej opcji politycznej się wywodzą.
Jestem Polakiem i jestem z tego dumny! POLSKA to moja Ojczyzna. Kraj, ale nie żadna z partii politycznych, bo kierują się przede wszystkim własnym interesem.
Nie rozumiem kiboli wszczynających zamieszki na ulicach, stadionach i braku szacunku dla przeciwnika:(
Nie rozumiem co dzieje się z ludzkością... coraz więcej ludzi pełnych nienawiści do wszystkich i wszystkiego. Niszczących mienie i zadających ból oraz cierpienie drugiemu człowiekowi:(

A przecież można! da się! jak ludzie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13