"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 31 marca 2016

wiosenne...


drugie bieganie w tym roku;) Czternaście kilometrów spokojnego biegu w tym dziesięć przebieżek dla odmulenia po zimie he,he...

Po zmianie czasu dłużej widno, ptaki świergoczą jak nakręcone i zaczynają się zielenić drzewa i krzewy:) Zaczyna się najpiękniejsza pora roku i niezwykle przyjemna dla biegaczy. Dlatego chyba na "Bałtyku" istny wysyp biegaczy i nordiców;) 
Uwielbiam ten czas, bo przyroda budzi się do życia i sam też się budzę hi,hi... 
Oczywiście trochę mi żal kończącego się sezonu morsowego:( Wbrew temu co usłyszałem ostatnio w tv, że niby Morsy gardzą już kąpielami o tej porze roku ja kapię się cały rok "na okrągło":)
Biegało mi się dziś rewelacyjnie chociaż ubrałem się ciut za ciepło:( Ale w okresie przejściowym zwłaszcza kiedy pada mam dylemat: co ja mam na siebie włożyć? 
Po drodze spotkałem biegaczy "na krótko" i "na zimowo" w grubych kurtkach i czapkach na uszy!!! Więc nie tylko ja mam problem z doborem ciuchów he,he...

4 komentarze:

  1. Zażywasz kąpieli o każdej porze roku, wiosną i jesienią również?

    OdpowiedzUsuń
  2. tak zamykam sezon oficjalnie ze Zmorsowanymi, ale kąpię się dalej wiosną, latem, jesienią do kolejnego oficjalnego otwarcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się ubrać to ja się uczyłem ze dwa lata biegowe, teraz zawsze cieniej niż grubiej ...

    OdpowiedzUsuń
  4. he,he... też zawsze staram się cieniej;) lecz mimo szesnastego roku biegowego zdarzają mi się wpadki;) nie lubię się "zagotować", ale dłuższe wychłodzenie w tym wieku również nie zdrowe;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13