"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 2 kwietnia 2016

jak za...

dawnych dobrych czasów sobota rano (7-ma;) i Bialska, czyli Aleja Brzozowa. Potem Lasek Wilka i bialskie pola:) Już na powitanie przed pierwszą kapliczka od Okulickiego drogę przebiegła mi sarna! Kilkadziesiąt metrów od ruchliwej dk43. Później jeszcze widziałem dwie i szaraka, który zademonstrował jak szybko powinienem biegać he,he... 
Widać wiosna na całego, chociaż z rana na termometrze -2. Na szczęście ciuchy dobrałem idealnie i kiedy temperatura podskoczyła było super:)
Zrobiłem trzy pętle za Sanktuarium Krwi Chrystusa i na Zakopiańskiej wpadłem na Kossaka. Dawniej na tej trasie sobotnie udeptywanie ścieżek było stałym punktem tygodnia. Zawsze Kogoś można było tam spotkać i dołączyć na dreptane pogaduchy:)  Poprzednim razem nawet jeden z szybciej przebierających nogami pytał mnie, czy jest szansa, aby w te fantastyczne miejsce wróciły spotkania biegowe? Niestety te czasy chyba minęły bezpowrotnie:( Owszem nadal można tam spotkać biegaczy. Dzisiaj nawet naliczyłem sześciu i dwie biegaczki, lecz przemykających pojedynczo. Kiedyś grupa od kilku do kilkunastu rozentuzjazmowanych miłośników biegania robiła wrażenie.
Biegło mi się rewelacyjnie mimo, że czwartkowe przebieżki czułem jeszcze w podudziach hi,hi... Natłukłem dwadzieścia dwa kilometry. 
W polach kapitalny zapach wiosny, słoneczko, świergot ptaków  i poza tym cisza oraz świeże rześkie powietrze:) Za tydzień powtórka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13