"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 20 grudnia 2015

kończę z...

obijaniem się, leniuchowaniem i biegowym poszczeniem, bo święta tuż, tuż he,he... 
Dzisiaj przed opłatkowym morsowaniem, a raczej plażowaniem jedynie piętnaście minut gimnastyki na rozgrzewkę. 
Nie ukrywam z zazdrością zerkałem na tradycyjne bieganie przed kąpielą hi,hi... Jednak miałem pod opieką wyjątkową niebiegającą Debiutantkę;) Cieszę się, że jak na "gorąco" stwierdziła debiut był udany:)
Dużo więcej  o dzisiejszym spotkaniu Zmorsowanych jak zwykle napisałem na stronce zmorsowani.blogspot.com :-)
Zapraszam!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13