"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


piątek, 2 października 2015

odnowa...

biologiczna w wodach Adriatyku", lub "Pacyfiku" czyli moim darmowym spa zawsze jest super:)
Jednak dzisiaj miałem wrażenie jakbym przeniósł do basenów z ciepłymi wodami termalnymi hi,hi...
Temperatura otoczenia plus pięć stopni Celsjusza, a wody ponad dziesięć. I ta rewelacyjna  o poranku mgiełka w blasku słońca nad lustrem wody.
Wcześniej oczywiście biegowa rozgrzewka he,he... bo przecież jestem uzależniony;)
Nie było tego biegania za wiele:( Tylko niecałe dziewięć kilometrów, ale zawsze coś;)
Lubię jesienne biegania:) Te klimaty i niezbyt wysokie temperatury, bo mam "cienką" skórę i w czasie upałów pot mnie zalewa:(

Właśnie przeczytałem, że jutro przypada Narodowy Dzień Sportu. A skoro święto to wypadałoby uczcić... oczywiście bieganiem;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13