"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 1 października 2015

wybrałem...

się dzisiaj na krótką wycieczkę po przyległych dzielnicach:) Ale na początek zwizytowałem "Bałtyk" chociaż dziś kąpieli nie było :( 
Po wczorajszych przebieżkach nogi rwały do przodu i nawet trochę się hamowałem;) lecz w połowie drogi popuściłem i wyszedł bieg z narastającą prędkością:) 
Chłodno. Rano tylko plus jeden! w cieniu;) bo w słoneczku cieplutko. 
O tej porze roku kobiecy dylemat he,he... "co ja mam na siebie włożyć???"
Nie cierpię się ugrzać! Wolę, żeby było mi za chłodno niż  za gorąco. Postawiłem na kamizelkę i koszulkę z długim rękawem i to był strzał w dziesiątkę:)
Wg endomondo wyszło nieco ponad trzynaście kilometrów fajnego wycieczkowego biegu i pętla w kształcie której niektórzy dopatrzyli się biegacza hi,hi...

Robi się coraz chłodniej i czas myśleć o  oficjalnym otwarciu nowego sezonu morsowego 2015/2016. Co prawda po zamknięciu poprzedniego nie odpuściłem, kąpię się regularnie i mam zamiar dociągnąć do powitania nowego;) Ale to nie to samo co prawdziwe zimowe morsowanie. Mróz, śnieg, wyrąbana w lodzie przerębel... i ten mega zastrzyk endorfin. Polecam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13