"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


piątek, 31 lipca 2015

Oszalałem dzisiaj na punkcie Tej Dziewczyny...

Nasza wnusia Wiktoria jest cudowna i śliczna.
Jak napisali młodzi rodzice o 16:31 przyszło na świat 54 cm szczęścia i 3850 gram słodkości hi,hi...

Jak nieco ochłonąłem he,he... postanowiłem uczcić to wydarzenie tym co również kocham;)
Wieczorkiem pierwszy raz pobiegłem jako dziadek w świetnym towarzystwie Moniki:-)
Dziękuję Monia! za Twoją obecność na pierwszym biegu dziadka;)
Bardzo nie chciało mi się w takim dniu biegać solo. Sorrki za słabą focie na tle księżyca, ale mój telefon ma kiepski aparat:(

Osiem kilometrów na dopingu;) Kąpiel przy blasku księżyca w "Pacyfiku", a w sercu od dzisiaj Ta maleńka istota <3 Fantastyczny dzień!

http://www.polmaratonrudzki.pl/Jutro oficjalnie w Rudzie pobiegnę połówkę z dedykacją dla Naszej małej kochanej Wiktorii :-)

Można uda się Ją zarazić bieganiem;) i pójdzie w ślady dziadka ? 

Bardzo dziękuję za wyrazy sympatii i gratulacje:)

Nadzwyczajna aktualizacja! 
Karola zrobiła mi fantastyczny banerek :-) Bardzo się cieszę, że ten bieg pobiegniemy razem:-) Dziękuję pięknie Karolina !!!!

6 komentarzy:

  1. To w takim razie zdrowia Dziadku życzę, żebyś bawił wnusię jak najdłużej :) I powodzenia na zawodach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Imienniku dziękuję jak nie wiem co ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Wnusi, jest przepiękna! Prawdziwa mała Księżniczka! Dziadek, to brzmi bardzo, ale to bardzo poważnie i dumnie! dużo zdrowia i sił!

    OdpowiedzUsuń
  4. @Alu sił przydałoby sporo, żeby móc jak najdłużej cieszyć się nowym pokoleniem w rodzinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Olu dziadek brzmi dumnie i poważnie, ale wymaga starań aby być prawdziwym dziadkiem, więc zdrowie bardzo potrzebne :)

    Dziękuje!

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13