"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 30 lipca 2015

nowe czasy...

idą;)
Dziś kiedy "przypilotowałem" biegających pielgrzymów z Tychów pod Jasnogórski Szczyt to spotkaliśmy jeszcze dwie pielgrzymki biegowe z Ostrzeszowa i Kobierna:) 
Kto wie, czy inne nie przybiegły? Pewna jest z Bytowa. Miałem nawet zamiar wybiec Im naprzeciw, lecz brakło czasu:( 
Niedługo może już nie będzie pieszych tylko same biegowe;) Wtedy na pewno się nie wyrobię, żeby wszystkie witać hi,hi... I asystować w drodze od rogatek na Jasną górę.

Bardzo się cieszę z dzisiejszego spotkania z tak fajnymi ludźmi. Może nie są najliczniejszą grupą, lecz przecież od ilości bardziej liczy jakość:) Wielkie dla Nich brawa, a szczególne dla jedynej przedstawicielki płci pięknej:) 
Z Damkiem mamy jeszcze jedną wspólną pasję oprócz biegania - morsowanie. Dreptając wspominaliśmy zimne kąpiele, Bieg Morsa i zlot Morsów.

Skrótem do granic miasta, a potem przez aleje oraz jasnogórskie wzgórze i endo naliczyło piętnaście kilometrów. Zobaczymy jak jutro wyjdzie miesięczne zestawienie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13