"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 9 stycznia 2015

I...

chociaż lało

  

i bardzo wiało 

 

to dziś cudownie

 

mi się B I E G A Ł O :)


"upodliłem" się fantastycznie hi,hi... w butach gnój :( w połowie dystansu po szóstym kilometrze przestałem omijać kałuże he,he... 

Kiedy po powrocie zdjąłem ciuchy to przemięknięte do "suchej nitki" ważyły chyba ponad pięć kilo;)

Było super! Dawno nie miałem takiej radochy z biegania. 

Oczywiście MLP widząc mnie z uśmiechniętą gębą w progu skwitowała: wariat;)

4 komentarze:

  1. Oj tak, znam to uczucie. Najedzony głodnego nie zrozumie - to trzeba przeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @ Leszku masz rację o tym nie można posłuchać, poczytać tego trzeba doświadczyć :) pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam wariat. Czepia się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Bartek z Jej ust to komplement ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13