"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


niedziela, 9 listopada 2014

Nominacja...

kolejna od Moniki K. z bloga fitness i życie Jak już pisałem: "wiem, czuję to i widzę po reakcjach, że nominacjami nie uszczęśliwiam innych:( Dlatego odpowiem  na postawione mi zadanie, lecz sorki bez nominacji, bo musiałbym po raz wtóry "uszczęśliwić" Tych co ostatnio;(

1. Co Cię/Was skłoniło do pierwszego biegowego kroku?
   Nadwaga po rzuceniu papierochów i totalny brak kondycji:(

2. Co motywuje Cię/Was do biegania?
   Dobre samopoczucie i uzależnienie od endorfin hi,hi...

3.Wyobraź/wyobraźcie sobie, że widzisz/widzicie siebie za rok ... jakie marzenia związane ze sportem udało się Tobie/Wam zrealizować?
   Czas biegnie nieubłaganie za rok jeśli będę w podobnej formie psychofizycznej to moje marzenia sportowe będą spełnione he,he...

4.Twoja/Wasz ulubiona rozrywka - oprócz biegania.
   Nałogowo rozwiązuję krzyżówki, lubię czytać, interesuje mnie wszystko co dzieje się wokół, morsuję i z pasja oddaje się pieczeniu domowego pełnoziarnistego chleba:)

5. Twoja/Wasza ulubiona książka.
  Ooo jest tego dużo! i co zareklamować? Ostatnio wysłuchałem zachwytów młodzieży nad Harry Potterem, a ja wychowałem się na "Tomkach" Alfreda Szklarskiego, więc polecam  dzisiejszym młodym i nie tylko;)

6. Twoja/Wasza największa biegowa "wtopa".
  Co uznać za "wtopę"...? chyba jeszcze przede mną hi,hi...

7. Dokończ/dokończcie zdanie : "Bieganie to dla mnie ..."
  "Bieganie to mnie pasja, uzależnienie w dobrym słowa znaczeniu:) i styl życia":)

8. Bieganie  to nie tylko pasmo sukcesów; jak radzisz/radzicie sobie z porażkami?
  Potarzam sobie nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej;) 

9. Dokończ/dokończcie zdanie : "Wygrany milion przeznaczę na : ..."
  "Wygrany milion przeznaczę na życiowe potrzeby. W tym ma się rozumieć przyjemności cha,cha..

10. Dokończ/dokończcie zdanie : "Moim biegowym autorytetem jest/wzoruję się na : ... "
  "Moim biegowym autorytetem jest/wzoruję się na: (żeby nie było dyskryminacji;) Basia Szlachetka i Emil Zatopek

11. Jakie są Twoje/Wasze najcenniejsze wartości w życiu?
  Jak mawiał Kaźmirz Pawlak, ten od Kargula "u mnie słowo droższe od piniędzy" ;)

2 komentarze:

  1. Ja też tak podszedłem do tej zabawy, ale już za pierwszym razem :) i pominąłem nominację: http://www.leszekbiega.pl/2014/11/zabawa-liebster-award-czyli-pytania-i.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Tomku, przepraszam, ale ja właśnie zwolennikiem takich łańcuszków nie jestem. Dlatego nie podejmę wyzwania. Ale pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13