"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 10 listopada 2014

Dziewiętnaście...

kilometrów dla Kuby w rajdzie po trzech dzielnicach Jasnogórskiej, Stradom i Lisiniec. Pogoda idealna do biegania:) ok. 12 kresek na plusie, słonecznie i bez wiatru.
Takiego dystansu przed jutrzejszym MBN ( Moim Biegiem Niepodległości;) nie planowałem. Jednak po wczorajszym dniu przerwy nogi niosły kapitalnie. Dopingowany "pepkami" z endo i fantastyczną jak na listopad aurą cały czas "dokładałem" sobie trasy he,he... Wreszcie pomyślałem sobie jak teraz nie skończę to zawalę cały plan dnia, a przecież "jaki poniedziałek taki cały tydzień"

http://tete-bieganiemojapasja.blogspot.com/2014/11/moj-bieg-niepodlegosci.html
Jutro synoptycy zapowiadają szesnaście stopni na plusie! Więc o jedenastej będzie pewnie więcej:) Wszystko przygotowane do świętowania. Teraz odpoczynek, a jutro do boju;)
Na maila dostałem zapytanie hi,hi... gdzie jest regulamin mojego biegu;) A przecież pisałem, że to *Mój* bieg, a nie jedna z wielu imprez w kalendarzu biegów;)

Wywieś flagę na 11 Listopada, Święto Odzyskania Niepodległości i przypomnij znajomym żeby zrobili to samo.
11 listopada przypada 96 rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości. Nasza Ojczyzna odzyskała wolność po 123 latach zaborów. Data ta powinna być ważnym świętem dla każdego Polaka. Tego dnia wywieśmy biało-czerwone flagi.

https://www.facebook.com/events/535770966557459/?ref=ts&fref=ts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13