"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 18 września 2014

Mecz...

z Ruskimi dzisiaj, więc na czwartkowy trening po trasie biegu częstochowskiego poleciałem na dziewiętnastą. Z Daraskiem, Edkiem i Jaqiem oblecieliśmy dwa kółka, czyli regulaminową dychę i heja na relacje:) O braku bezpłatnej transmisji z zawodów gdzie startuje reprezentacja kraju już kiedyś pisałem co sadzę. Powtórzę krótko sku....two! Nie interesują mnie żadne okoliczności, ekonomia, biznes i te chore interesy telewizji publicznej za którą płace abonament i nie mam co oglądać. Jak nie gadające łby, których ostatnio jak słucham to odnoszę wrażenie, że najchętniej chcieliby w Polsce wojny. Przy czym zaraz na początku podobnie jak przed poprzednią wojną od razu spie...by do Brukseli. Albo chore, ogłupiające seriale i pop.....ne reklamy. Tak w ogóle dlaczego jestem zmuszany do oglądania durnych  reklam wbrew mojej woli. Powinien być osobny kanał i niech ogląda kto chce. Puszczanie w kilkunastominutowych blokach w kółko tym samych spotów powinno być uznane za nękanie. Nie oglądam od jakiegoś czasu tv, wolę iść pobiegać dla zdrowia i psychicznego spokoju. Uff... Mamy ugrane dwa sety!!!! Ale Panowie gramy kurna do końca....  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13