"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


piątek, 19 września 2014

ochłodzenie...

niezbędne jest po takim meczu jak wczoraj he,he...
Dlatego z rana na "bałtyk" na "letnie morsowanie";) Woda coraz zimniejsza, ale kąpiel jest rewelacyjna!!!
Wczoraj endo pokazało równo trzynaście kilometrów! Jeszcze mi się tak nie zdarzyło. Zawsze jakieś tam dwie cyfry większe od zera po przecinku, a tu 13,00km.
Trzynastka to moja szczęśliwa liczba, więc już przed meczem wiedziałem, że będzie dobrze:)
Dzisiaj tylko czwórka, ale zasłużyłem na "piątkę" hi,hi... Bo wracając Kordeckiego pod górkę ("Moniki;) wyprzedziłem faceta jadącego rowerem po chodniku cha, cha....
Gdy Go mijałem Gościu rzucił z przekąsem: *panie szybciej pan biegniesz niż ja jadę* ;)
Jutro sobota, więc od rana udeptywanie polnych dróg w kierunku Białej, czyli tzw. "ładowanie akumulatorów"

2 komentarze:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13