"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 16 września 2014

Dni coraz krótsze:(...

i niestety popołudniowe bieganie zaczyna się "za widoku, a kończy po ćmoku". Dzisiaj dzięki Monice czternastokilometrowa *wyjazdowa* pętelka:)  Najpierw nie mogłem nadążyć, ale potem się rozkręciłem hi,hi.. Pierwsze dziewięć kilometrów po lesie i powrotna szóstka asfaltem. Nie tak dawno jeszcze do dziewiątej można było grasować po lesie bez czołówki, a teraz już przed ósmą ciemno w lesie jak.... Jedyny plus to przyjazne bieganiu temperatury. Bo mnie (może nie tylko;) nic tak nie doskwiera jak wysoka temperatura podczas biegania.
Jutro gimnastyka, bo po sobotniej pięćdziesiątce chyba się skurczyłem he,he..
A w czwartek spotykamy się jak co tydzień na trasie biegu częstochowskiego o dziewiętnastej:)

2 komentarze:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13