"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


piątek, 12 kwietnia 2013

mobilizacja

 na Orlen Warsaw Marathon w toku hi,hi... A tu jeszcze niespodzianka! Dzięki uprzejmości Pana Łukasza otrzymałem Starter Packa Powerade. Dwie butelki izotonika i bidon z silikonową opaską (pasuje też na rękę;) Z napisem: tete-bieganiemojapasja i hasłem jak najbardziej na czasie: "MOŻESZ WIĘCEJ NIŻ MYŚLISZ" he,he... Prawdę mówiąc tego było mi potrzeba cha,cha... 
Póki co jednak zbliża się godzina "zero" !!! 
Za dwadzieścia cztery godziny START 5biegu częstochowskiego:) Na liście startowej 1021 osób! Ilu biegaczy faktycznie stanie na starcie? czy dopisze pogoda? W tej chwili nie pada:) Niebo zachmurzone i piętnaście kresek na plusie:))  
Wszystkim wybierającym się na nasz bieg życzę powodzenia i życiówek:) Czekamy na Was! Zapamiętajcie hasło i dajcie jutro czadu na trasie wokół "świętej wieży" !














z ostatniej chwili: w Alei Najświętszej Maryi Panny widziano już dzisiaj bosonogiego biegacza Pawła Meja;)

3 komentarze:

  1. Będę mocno trzymać kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia na Orlenie! Dzisiaj przeczytałam, że na 10km startuje moja najulubieńsza Justyna Kowalczyk i jeszcze bardziej zazdroszczę wszystkim biegnącym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dziękuję żeby nie zapeszyć ;)ale jestem bardzo wdzięczny :))

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13