"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 4 lipca 2012

360.Wczorajszy

cotygodniowy marsz z kijkami niestety nie doszedł do skutku;( Najpierw się ściemniło, potem zaczęło grzmieć, a w końcu nie dość, że lało jak z cebra to pioruny waliły dookoła. Fajne były plany, bo po maszerowaniu miały być kiełbaski z grila, złocisty izotonik, ale cóż siła wyższa jak się nie co się lubi to się lubi co się ma;) Kiełbaski były z piekarnika he,he... I tak nas żywioł dzięki Bogu oszczędził i w najbliższym otoczeniu nie wyrządził szkód tak jak w innych regionach o czym donoszą media. 

Dzisiaj nadal skwar, lecz bez zapowiadanych opadów i burz:) Parno, duszno ale chyba powoli przyzwyczajam się do takiej aury;) Po nocnym tuptaniu w Kaliszu nabrałem mocy hi,hi... i przyszła mi ochota na jakieś górki. Wybieram się niedługo na rodzinny obóz kondycyjny, ale w odwrotnym kierunku;) Więc wymyśliłem kilometrową pętelkę z prawie pięćset metrowym podbiegiem. Jak podbieg to i zbieg, trochę płasko też. Podłoże asfalt, trawa, szuter, kostka, czyli wszystkiego po trochu. Zrobiłem dziesięć kółek z krótką przerwą w połowie na wodopój. 
Gdzieś tak od trzeciej, czwartej pętelki pojawili się niespodziewanie kibice. Przedstawicielka płci piękniej skwitowała krótko: "podziwiam!" Natomiast faceci wzruszyli ramionami mówiąc " że też się panu tak chce tak męczyć? masz pan coś z tego biegania? jak pan nie masz co robić to lepiej zimne piwo w domu popijać!." Pani podziękowałem:)) a panom zaproponowałem, by się przyłączyli choć na jedno okrążenie. Niestety wybrali piwo cha,cha,cha....

2 komentarze:

  1. Panowie z pewnością nie wiedzą jak smakuje piwo po bieganiu, dlatego odpuścili ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzychu tego uczucia na pewno nie znają;)ale bardziej chyba bali się, że jak dadzą plamę to Ich "akcje" u kobiety spadną;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13