"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 24 czerwca 2012

356. Wielu fantastycznych ludzi

poznałem dzięki bieganiu - napisałem w ostatnim poście:) O spotkaniach z piszącymi biegaczami "BLOG@CZAMI" już pisałem wcześniej. Dziś pochwalę się czwórką świetnych Przyjaciół z wczorajszego dnia:))

W sobotę przed siódmą rano spotkała mnie przemiła niespodzianka. Na spotkaniu biegowym w alei brzozowej otrzymałem życzenia i kartkę z okazji Dnia Ojca od sympatycznej Oli! 

Prawie od początku znajomości biegowej jakoś tak wyszło, że zwracamy się do siebie per córciu;) per tato;) Bardzo lubię Tę filigranową, lecz niesłychanie dzielną dziewczynę, ale spodziewałem się, że zechce  tak uhonorować było nie było przyszywanego ojca he,he... Wiem, Ktoś powie cóż to takiego, drobiazg! Może i tak, ale z drobiazgów składa się nasze życie! O ile przyjemniejsze i łatwiejsze byłoby obcowanie ludzi gdyby było więcej gestów sympatii ?

Po południu pojechaliśmy do Koszwic. Edyta, Kuba i Mateusz na III marsz NW, a ja na II Bieg Kowala i w sumie była nas całkiem spora grupka Zabieganych:) Edyta, Jola, Mateusz, Kuba wywalczyli pudła, ale Wlodec pokazał klasę  kiedy odpuścił ściganie i pomógł doprowadzić do mety biegacza, który przeliczył swoje siły i zasłabł na trasie. RESPECT!


Teraz o niezwykłej, przesympatycznej Rodzince Wrzyciel, Gospodarzach Karczmy Koszwice. Karina i Teodor to para która pokładami serdeczności i życzliwości tworzy szczególną atmosferę rodzinnego ciepła:) Dzielnie im wtórują synowie i przyjaciele czego dowodem jest powstanie klubu START Koszwice Mógłbym tu pisać hymny pochwalne, ale to naprawdę niezwykle skromni ludzi, którzy poświęcają bezinteresownie ogrom czasu dla innych ludzi. Pasjonuję Ich bieganie, nordic walking i ogólnie aktywny wypoczynek. Ale nie skupiają się na zaliczaniu kolejnych imprez, gromadzeniu medali tylko wykorzystują swoje zdolności organizacyjne, aby zrobić coś dla innych. Pewnie czasem popełniają błędy, bo dopiero nabierają doświadczenia w tej materii, lecz należą Im się wyrazy uznania i szacunku za serce jakie wkładają w organizacje swoich imprez:)

Przytoczyłem tu tylko cztery sylwetki, ale nie wiem czy mam takie szczęście:) bo mógłbym opisać wielu ludzi nie tylko z naszego klubu z którymi spotkanie przy okazji biegania to dla mnie wielka radość:) Nie będę wymieniał Zabieganych, naszych sympatyków, czy biegaczy z innych miast, klubów bo to niemożliwe:) Czasem bowiem spotykam się z wielką życzliwością osób których nawet nie znam z imienia czy nazwiska;( Teraz kiedy mówi się o znieczulicy, egoizmie, złośliwości, a nawet wrogości  między ludźmi co rusz doświadczam dzięki bieganiu że: "świat nie jest taki zły" :))

5 komentarzy:

  1. No masz, czyli dorobiłeś się córy - bo jeśli nic nie pomieszałem u Ciebie same chłopaki. Zupełnie na odwrót niż u mnie - same "baby" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze Bartku pamiętasz mam trzech chłopaków:)Jeden już żonaty, więc mam dwie córy Edytkę i Olę;)A Ty masz szczęście, bo żyjesz sobie jak król między kobietami;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Wspaniale się Pana czyta, jest w Panu tyle optymizmu, radości życia i niesamowitej energii że nam, młodym pozostaje tylko brać z Pana przykład :) Ja sama uwielbiam biegać i właśnie biegania będzie dotyczył pierwszy eksperyment na moim blogu.

    A Pana blog bardzo mi się spodobał więc dodałam go do obserwowanych i mam zamiar często tutaj zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są życzenia na Dzień Ojca, ja też jestem "zababiony" jak Bartek bo dwie córy w domu i nie ma nic fajniejszego niż laurka, nawet od takiej przyszywanej biegowej córki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. *MaszWyzwanie - dzięki Kasiu:) Jaki ze mnie Pan? ani wyglądu, ani hektarów hi.hi... tyle co w doniczkach;) w wirtualnym świecie jestem tete :)Napisz coś o swoim bieganiu:)pozdrówka;)
    *Leszek to wszystko przez te bociany he,he.. co tak jakby po pijaku noszą dzieci;) U sąsiada trzy dziewczyny, a u mnie trzech chłopów. Nie mógł po równo:)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13