"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 27 czerwca 2012

357. Noc świętojańską

będę świętował z piątku na sobotę w Kaliszu:)) Już wcześniej myślałem o tej imprezce, ale zawsze jakoś było nie po drodze he,he... Przed Bożym Narodzeniem chciałem się załapać na Wigilijny i też nie wyszło:( 
Mam nadzieję, że uda mi się spotkać mojego serdecznego kolegę z SUPERMARATONU KALISZ Marka Frontczaka. Świetna ekipa zebrała się wokół Mirzy:) i wcale nie dlatego, że też mają pomarańczowe koszulki he,he... Dwie Setki Kaliskie wspominam co rusz i w październiku chcę zaliczyć trzecią!

W tym tygodniu przed całonocnym tuptaniem trochę leseruję hi,hi... Poniedziałek luz;) Wtorek gimnastyka i stałe cotygodniowe kijowanie:) 
Dycha spokojnym tempem w dobrym towarzystwie i przy kapitalnej pogodzie rewelka;)

Dziś krótkie bieganko na siedem kilometrów:) żeby nie zardzewieć;) i dalej się regeneruję. 
Jutro odpuszczam czwartkowy trening na trasie BC;( i nastrajam psychicznie na dreptanie po nocnym Kaliszu. Ależ się cieszę!

Kolejny post czyli relacja z 8 Biegu od zmierzchu do świtu najprawdopodobniej w sobotę;) Trzymajcie za nas kciuki! Kiedy będziecie spali my będziemy tuptać;))

4 komentarze:

  1. Widzę, że biegi nocne są coraz bardziej popularne. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Jak mówił wieszcz (choć nie nasz) "ktoś musi biegać żeby spać mógł ktoś" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W weekend ma być pięknie, więc bieg nocy letniej może być niezapomniany! Życzę Ci super zabawy i, nawiązując do Leszkowych szekspiryzmów, uważaj na Puka i Oberona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki, dzięki, dzięki :))

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13