"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 14 czerwca 2012

350. Towarzystwo

fantastyczne;) Cztery świetne dziewczyny: Ewa, Marzena, Monika i nasz elf_ik (Monika;) oraz arper, edekB i tomek111s! Pogoda kapitalna plus dwanaście kresek na termometrze, pochmurno i dość wilgotno po ostatnich opadach:) Znana trasa biegu częstochowskiego. Dycha w nieco ponad godzinę, więc tempo spokojne.
 Jak przez cały dzień zewsząd w radiu, telewizji, prasie i w necie lecą informacje o bandziorach na ulicach stolicy to taki godzinny trening przywraca wiarę w ludzi!!!

1 komentarz:

  1. Oj nie wiem, czy te doniesienia nie są trochę przesadzone. Na meczu Polska-Rosja byłam w Warszawie w strefie kibica i poza kilkoma niemiłymi okrzykami było ok, dopiero dzień później z mediów się dowiedziałam, że tam jakieś zamieszki były.

    A trening dzisiaj rano przy 12 stopniach też zrobiłam i było super :-)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13